Meten=Weten 2020: een schat aan branche-info
De research ten behoeve van de nieuwe uitgave van Meten=Weten is in volle gang. Nog vóór de zomer van 2020 hopen we je te voorzien van up-to-date nuttige branche-informatie. Ook input van optiekondernemers is daarbij van belang. Onderzoeksbureau GfK vraagt daarom optiekbedrijven om mee te werken aan het Groot Optiekonderzoek 2020. NUVO-leden krijgen allemaal een exemplaar van Meten=Weten 2020!
Met actuele cijfers en informatie over de branche kunnen optiekondernemers marktanalyses maken en hun bedrijfsvoering bijsturen. Daarom publiceerde de NUVO in 2015 voor het eerst ‘Meten=Weten’. Maar we zijn inmiddels vijf onstuimige jaren verder. Genoeg reden dus om NUVO-leden opnieuw te voorzien van de meest actuele informatie over de optiekmarkt.
De NUVO heeft het initiatief genomen om samen met leveranciers van brillenglazen, contactlenzen en monturen een nieuw onderzoek te starten. Voor de uitvoering van het Groot Optiekonderzoek 2020 heeft de NUVO de gerenommeerde onderzoeksbureaus GfK en Q&A ingeschakeld. GfK doet onderzoek naar de structuur van de optiekbranche, terwijl Q&A zich toelegt op (het gedrag van) de consument.
Uiteraard willen we dat zoveel mogelijk optiekbedrijven meedoen aan het onderzoek. Hoe meer optiekondernemers de enquête invullen, hoe beter de resultaten zijn. Een representatief beeld van de optiekbranche is in het belang van ons allemaal!
Heeft GfK je al benaderd? Doe mee aan het onderzoek! Het invullen van de vragenlijst neem ongeveer 14 minuten van je tijd in beslag. Het resultaat: een schat aan branche-informatie waarmee ook jij als optiekondernemer je voordeel kunt doen. Meten=Weten 2020 verschijnt naar verwachting nog voor de zomer van 2020.
Meer nieuws lezen? Check dan onze actueel pagina!