Laat je klanten zien dat je coronabewust handelt

De betrokkenheid en de verantwoordelijkheid van de Nederlandse optiek is indrukwekkend om te zien. Op allerlei manieren wordt gekeken wat wij in dit stadium tijdens de snel veranderende crisis voor de consument kunnen betekenen.

Optiekondernemers en coronavirus: protocol 16 maartAlle zeilen moeten bijgezet worden en met het NUVO-bestuur zijn we dan ook continu aan het onderzoeken waar we kunnen ondersteunen.

We hebben een informatiepakket ontwikkeld dat aansluit op het oogmeetprotocol dat eerder deze week is gedeeld. Hiermee kun je naar je klanten communiceren dat ze nog steeds bij je terecht kunnen, de huidige richtlijnen en adviezen in acht genomen.

Dit pakket wordt deze week nog verzonden naar al onze leden. Tevens is het digitale materiaal voor NUVO-leden nu al hier te downloaden.

Zolang de overheid nog niet beslist dat we allemaal onze deuren moeten sluiten, willen we op deze manier een handreiking bieden om, zolang het kan, consumenten verantwoord te helpen.

Wanneer de huidige omstandigheden en maatregelen veranderen zullen we met elkaar opnieuw de situatie beoordelen.

Succes in deze uitdagende tijd!

Namens het bestuur van de NUVO,
Rob Tokkie, voorzitter