Nieuwe keurmerk campagne! Deel jij ‘m ook?

Met trots kondigen wij aan dat onze landelijke online campagne van start is gegaan. De campagne ‘Open je ogen bij de gediplomeerde opticien’ heeft als doel het NUVO keurmerk bekendheid en lading te geven bij de consument.

Speciaal voor deze campagne is een concept ontwikkeld, evenals fotografie, artwork en teksten. Het resultaat hiervan zijn 4 social media posts die gedurende 4 weken in de maand januari geplaatst en gesponsord zullen worden op onze social media kanalen. In deze posts benoemen wij de raamsticker als herkenning voor de consument en verwijzen we naar een speciale webpagina waar de consument de dichtstbijzijnde NUVO aangesloten optiekwinkel kan vinden.

De campagne wordt een nog groter succes als jij als NUVO-lid óók de boodschap verkondigt door zelf deze 4 posts te plaatsen op jouw social media kanalen. De posts geplaatst op je eigen account? Leuk! Tag ons dan vooral (@ocunuvo), want we gaan namelijk iets leuks verloten onder iedereen die ons meehelpt om deze boodschap uit te dragen. Zelf de beelden downloaden en bekijken? Klik hier!