ALV NUVO 2020

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op maandagavond 2 november gaat online plaatsvinden. Het NUVO-bestuur heeft hiertoe besloten om zo toch alle leden de gelegenheid te geven hun stem te laten horen, zonder beperking van het aantal personen dat aanwezig mag zijn. Dus: je stem laten horen is nog nooit zo makkelijk geweest!
Op de ALV zet het bestuur zijn plannen uiteen en legt verantwoording af voor het beleid in het voorafgaande jaar. Wil jij als lid invloed uitoefenen op je brancheorganisatie? Meld je dan aan!

Datum en tijd
Maandag 2 november 2020
Aanvang: 19.30 uur
NUVO-leden die zich hebben aangemeld ontvangen de link om in te loggen en te kunnen stemmen

Agenda en vergaderstukken zijn hier beschikbaar.

Aanmelden kan heel eenvoudig online met het formulier hieronder.

Aanmelding ALV NUVO 2020

Ja, ik zal online deelnemen aan de ALV. Mijn optiekbedrijf zal zijn vertegenwoordigd door:
  • Let op: vermeld het e-mailadres waarmee je bij de aanvang van de ALV-avond de link kunt aanklikken om in te loggen. Wanneer er nog een persoon via eigen computer/smartphone wil deelnemen, voer dan voor die persoon in dit formulier ook de naam en het e-mailadres in.

Ben je onverhoopt verhinderd op 2 november, maar wil je toch graag je stem laten meetellen? Dat kan. Je kunt een ander NUVO-lid (uit hetzelfde segment als het jouwe) een volmacht verlenen om namens jouw optiekbedrijf te stemmen.
Wil je iemand machtigen om namens jou te stemmen? Dat kun je hieronder aangeven:

Stemmen bij volmacht ALV NUVO 2020

Nee, van mijn optiekbedrijf zal niemand aanwezig zijn op de ALV. Graag wil ik van de gelegenheid gebruik maken om te stemmen door middel van volmacht. Ik verleen hierbij voor de ALV 2020 volmacht aan het volgende NUVO-lid:
  • N.B.: Het NUVO-lid dat je machtigt moet persoonlijk aanwezig zijn op de ALV en uit hetzelfde segment komen als jouw optiekbedrijf. Een gevolmachtigde mag naast de eigen stem maximaal één extra stem uitbrengen. Bestuursleden kunnen niet als gemachtigde optreden.