Nieuws

Opnieuw landelijke campagne voor NUVO Keurmerk!

Speciaal voor deze campagne werd een concept ontwikkeld, evenals fotografie, artwork en teksten. Het resultaat hiervan zijn meerdere social media posts die we gedurende november en december opnieuw uitgebreid promoten via onze social media kanalen. In deze posts benoemen wij de raamsticker als herkenning voor de consument en verwijzen we naar de vernieuwde website van de ledenzoeker waar de consument de dichtstbijzijnde NUVO aangesloten optiekwinkel kan vinden.

Het is belangrijk om, zeker gedurende de campagne, voor een goed zichtbare raamsticker te zorgen. Consumenten kunnen jouw winkel op deze manier snel herkennen als NUVO-lid. De campagne wordt  een nog groter succes als jij als NUVO-lid óók de boodschap verkondigt door zelf een post te plaatsen op jouw social media kanalen. Tijdens de vorige campagne werd deze website duizenden keren geraadpleegd. Delen betekent dus voordelen!

Op deze aparte pagina kun je (vernieuwd) materiaal downloaden om zelf te gebruiken. Dit omvat Instagram story, Instagram post en Facebook post. Let op: de beelden zijn tot en met 31 december 2022 vrij te gebruiken.

Heb je vragen over of naar aanleiding van deze campagne? Bel of mail ons gerust.

Laatste nieuws

Bekijk alles