Op dinsdag 26 november starten we met een grote online campagne via social media met een looptijd van één maand.
Via de campagne brengen we de consument op de hoogte van de meerwaarde van een bezoek aan een optiekzaak met het NUVO Keurmerk. Consumenten komen na het doorklikken op een speciale landingspagina terecht waar alle informatie over de voordelen van het keurmerk beschikbaar is. Zaken als gediplomeerd personeel, veilig aanbetalen en de geschillencommissie worden uitgelegd.
Daarnaast verwijzen we hierin naar de ledenzoeker. Op deze manier kunnen consumenten snel bij jouw zaak terecht.


NUVO Keurmerk in Trouw en Flair
Op hetzelfde moment starten we met een keurmerk campagne via de Trouw en de Flair. Op 26 november komt onderstaande advertentie paginagroot in de Flair, waarna er twee weken later, op 10 december een interview geplaatst wordt met NUVO – voorzitter Norbert Hofstede. In dit interview spreekt Norbert over het belang van het vroegtijdig opsporen van myopie en natuurlijk wordt de waarde van het NUVO Keurmerk benadrukt.
Daartussen, op 6 december, wordt er een uitgebreidere versie van dit interview geplaatst in de Trouw, ook hierbij weer extra aandacht voor het NUVO Keurmerk.
Uiteraard zullen we de resultaten van de campagne met je delen!
Lees hier meer over de NUVO Keurmerk campagne van 2025.

